loading...
BanehSong | The Best Music Of Baneh
آخرین ارسال های انجمن
ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط morteza lavi در تاریخ 1392/03/21 و 19:30 دقیقه ارسال شده است

سلام میلاد اهنگ جدیدت قول بود اسفند بیاد چیشد؟ااااااههها منظورت اسفند92هستش.شوخی کردم دوست دارم
(مرتضی)
i love you

این نظر توسط darya در تاریخ 1391/11/15 و 2:55 دقیقه ارسال شده است

ديگه دوست ندارم واقعن تو با كس ديگري هستي براي تو شرم اوره يكي از دوستام برام گفت فقط همين بقيه رو خودت مي دوني

این نظر توسط MILAD HOSHDAR در تاریخ 1391/11/01 و 0:14 دقیقه ارسال شده است

سلام به همه ی دوستان عزیز.خیلی ها کامنت میدادن که چرا اهنگ جدید نمیدی بیرون>باید بگم که تا اخر ماه اسفند البومم رو منتشر میکنم که 4 ترک هستش تو البومم با خواننده های دیگه کار کاردم مثله شهاب و علی نایت لایف رپر تهرانی و رضا پیشرو وعلی رضا حاکم البته در بحث اهنگ سازی و شعر کمکم کردن و از همینجا دستشونو بوس میکنم و ازشون خیلی ممنونم و باید بگم که این البوم اورجینال منتشر میشه اونای که توانای دارند بتوند همایت کنند و جا داره که از مدیران سایت کامران و امید که یکی از بهترین رپ کن های شهرمون هستن تشکر کنم.به درود شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


این نظر توسط naser.manoto در تاریخ 1391/10/10 و 17:06 دقیقه ارسال شده است

سلام داداشه گلم این اهنگت واقعا ترکونده به امیداین که همه پشت هم باشیم وبه امیدپیشرفت بشتر امیییییییییییینشکلکشکلکشکلکشکلک

این نظر توسط darya در تاریخ 1391/10/04 و 12:08 دقیقه ارسال شده است

سلام میلاد جون دریا هستم همونی که میخواستی شمارمو پیدا کنی واقعا کاراتو دوست دارم برام مهم نیست که مردم چی میگن من واقعاصداتو دوست دارم همینطور خودتو اگه افتخار میدی یه جایی همدیگرو ببینیم دوست ندارم ببینم با کسی دیگه هستی منظورمو که میفهمی باید فقط مال خودم باشی عشقم عزیزم گلم عاشقتم دوست دارم میگن خیلی دوسم داری برام میمیری واقعا میخوام از زبون خودت بشنوم همینطوره؟

این نظر توسط 64kia در تاریخ 1391/09/13 و 21:05 دقیقه ارسال شده است

منتظر اهنگ بعدی هستیم

این نظر توسط kianoosh.marefate در تاریخ 1391/09/09 و 18:23 دقیقه ارسال شده است

اهنگ خوبی بود

این نظر توسط goli در تاریخ 1391/09/08 و 17:36 دقیقه ارسال شده است

سلام عزيزم خوبى اميد وارم هميشه پيشرفت كنى وتو همه صفحات اينترنتى اول باشى من ميخواستم بدونى خيلى دوست دارم منظورم اينه عاشقتم خودم ميام اسپانسرت ميشم خيلى گلى اميد وارم اهنگ جديد بدى بيرون خدا ميدونه چند دوست دختر دارى اميد وارم منم كنارشون بزارى ممنون ميشم عشقم تمام وجودم برات داد ميزنه ميخوام عكس هاى جدىد بزارى منم مثل همه دوووووووووووست دارم
ILove You

این نظر توسط mohsen در تاریخ 1391/09/08 و 9:01 دقیقه ارسال شده است

سلام ميلاد جون خوبى من ميخواستم هوادارت باشم باشه عزيزم
هروقت بهم احتياج داشتى تو همه موارد كمكت ميكنم عشق من خيلى دوست داشتم با چشاى خودمم ميديدمت دووووووووووووست دارم گلم اگه هر وقت احساس تنهايى كردى بمن تكيه كن باشه دوست دارم
I LOVE YOU

این نظر توسط Hemen bavani در تاریخ 1391/09/05 و 18:51 دقیقه ارسال شده است

شکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلکشکلک


کد امنیتی رفرش
1 2 صفحه بعد
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    دوست دارید هژیر بیدار دوباره آهنگ بخونه و برگرده به رپ ؟
    بخش والپیپرها

    والپیپرهای جدید را در این بخش مشاهده کنید.

    _____________________________


    http://banehsong.persiangig.com/image/bidar/bidar-wallpaper.jpg


    http://banehsong.persiangig.com/image/bidar/bidar-wallpaper-1.jpg


    http://banehsong.persiangig.com/image/barzan%20mahmoudian/Barzan-Mahmoodian-%289%29.jpg




    بخش پربازديدترين مطلب هفته

    آهنگ مه گری از مازیار نویدی


    بخش تبليغات متني 1

    استودیو ماهور


    ضبط ، آهنگسازی ، میکس و مسترینگ ، تست صدا ، ساخت آلبوم در سبک های گوناگون 


    ( با محیط کاملا آکوستیک )


    برگزاری کلاس های خصوصی در زمینه کیبورد و کمانچه


    آدرس : بانه . خیابان صلاح الدین ایوبی ( بیمارستان ) . بالاتر از کافی نت لیزر


    تلفن : 08754267535 / همراه : 09187856243


    با مدیریت : همایون عزیزی

    بخش تبليغات متني 2

    فروشگاه موسیقی دل آواز

    عرضه کننده آلات موسیقی ، نوشت افزار ، کادویی و سرگرمی

    آدرس :بانه . خیابان صلاح الدین ایوبی (بیمارستان) . روبروی بانک صادرات . فروشگاه دل آواز

    همراه : 09187856791

    با مدیریت : شیرکو شبانی

    بخش تبليغات متني 3

    سفارش بیت و تکست حرفه ای و غیر حرفه ای رپ

    در سبک های : شاخ ، اجتماعی ، لاو ، دیس لاو و پارتی

    با قیمت کاملا مناسب

    میلاد هشدار : 09184504726

    آرمین : 09367578259

    بخش بیوگرافی

    بخش بیوگرافی سایت بانه سانگ فعال شد


    اولین بیوگرافی سایت بانه سانگ از بارزان محمودیان خواننده با استعداد شهرستان بانه در سبک پاپ


    برای دانلود بیوگرافی روی تصویر کلیک کنید.


    http://banehsong.persiangig.com/other/Barzan-Mahmoudian-Biography-%28www.BanehSong.com%29.jpg

    آمار سایت
  • کل مطالب : 51
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 97
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 13
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 17
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 28
  • بازدید ماه : 302
  • بازدید سال : 2,045
  • بازدید کلی : 118,409
  • مدیران سایت

    Omid Mahmoudi

    Kamran Mahmoudi

    فول آرشيو ها
    تعرفه آهنگ و تبليغات

    http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up6/79012614301609505183.jpg